Σελίδες

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Habemus Campeones...!Habemus senoritas(?)


Ότι ήμουν από την αρχή με την Ισπανία ήταν γεγονός..Ότι θα έφτανα σε σημείο να πανηγυρίζω σαν τρελός και να είμαι τέρμα ενθουσιασμένος για τους νέους πρωταθλητές κόσμου ομολογώ πως ούτε ο ίδιος το πίστευα..
Eνθουσιασμός....Ή μάλλον entusiasmo...Aυτό ακριβώς..!
Ώσπου έφτασα σε σημείο να (ξανα)ψήνομαι να μάθω Ισπανικά,να θέλω να πάω Ισπανία για διακοπές,να πάω Ισπανία για Erasmus και να τα φτιάξω με Ισπανίδα.Για ευνόητους λόγους,μη ντρέπεστε...Δεν πιστεύω να κοκκίνισε κανείς..Μεγάλα παιδιά είμεθα!!!!!!

Όμως τι είπα?!

"Να πάω Ισπανία για διακοπές"....Λες και πάει κανείς...Κι όμως..Η Φιλανδέζα senorita της παρέας μεθαύριο θα είναι στη Βαρκελώνη..Όπως μάλιστα της είπα νομίζω πως το timing του ταξιδιού δε θα μπορούσε να είναι καλύτερο..Εκτός κι αν έβλεπε τον αποψινό τελικό ενώ βρισκόταν ήδη στην Ισπανία..Anyway..Με το καλό να πάει και να έρθει,να απολαύσει και τις σπανιόλες διακοπές της,γιατί η λατρεία της για τους Ίβηρες είναι απερίγραπτη..

Θα μπορούσα να γράφω ώρες για τον αγώνα,για την ομάδα της Ισπανίας,για τη φανέλα του Cesc που θέλω να βρω,για χίλια δυό πράγματα αγωνιστικά και μη που προφανώς θα περιστρέφονταν γύρω από τους νέους παγκόσμιους πρωταθλητές και τον με-φάτσα-ταβερνιάρη-παππού Ντελ Μπόσκε που κάνει τώρα δηλώσεις στην τηλεορασή μου.

Όμως καθαρά συνειρμικά(μιας και από τη στιγμή που έγραψα τη λέξη τη σκέφτομαι συνέχεια),ίσως και για ένα ακομά λόγο που εγώ και ο εαυτός μου ξέρουμε ας περιστραφώ γύρω από τη λέξη senorita.
Kαι με τους δύο δρόμους θα καταλήξω σε ένα από τα αγαπημένα μου ξένα τραγούδια..Ένα τραγούδι από αγαπημένο συγκρότημα,με μοναδικό στίχο που τουλάχιστον όσο με αφορά έχει ταυτιστεί με τα συναισθήματα μου στο παρελθόν.Τραγούδι που έμαθα από μια μοναδική Θεσσαλονικιά φίλη μου..Κι εν τέλει το τραγούδι που μου προκάλεσε τη μεγαλύτερη συναισθηματική διέγερση όταν άκουσα live το αγαπημένο μου αυτό συγκρότημα.

Χωρίς περισσότερο μπλα μπλα για απόψε και γέματος ανάμεικτα συναισθήματα για το mundial που τελείωσε πριν λίγο,το ιδανικό τέλος για μια ωραία μέρα.




"senorita es mi vida......"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου