Σελίδες

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Πονάει το δοντάκι?!!!!!!!


Ξυπνώντας σήμερα το πρωί ήρθα αντιμέτωπος με τη "σκληρη κριτική" της Γαρυφαλλιάς που με ψιλοέκραξε γιατί λέει γράφω μόνο για το mundial ως τώρα..ΩΣ ΤΩΡΑ...Γιατί ήρθε η στιγμή για την πρώτη μη mundial-ική ανάρτηση..!!
Μοιραία λοιπόν,μέσω μιας σειράς φιλικών συνομιλιών διαπίστωσα πως οι συνομιλίες αυτές περιστρέφονταν γύρω από τους οδοντιάτρους...Δοντάκια,εξαγωγούλες,μασελάκια κι ολά αυτά τα τοοοοόσο γλυκούλια που συνδέονται με τις επισκέψεις σε ένα οδοντιατρείο...Ασφαλώς το ύφος μου είναι περιπαιχτικό,αφού για να σας πω την αλήθεια μου έχω τρελή αναφυλαξία με τους οδοντιάτρους και τα σχετικά..!!!!



Αυτή η αναφυλαξία λοιπόν ξεκινά από τότε που πάντα κάτι γινόταν και κάθε απλή επίσκεψή μου στον οδοντίατρο,κατέληγε σε ένα απίστευτο μούδιασμα και τέλος στον χαρακτηριστικό πόνο,ακόμα κι όταν μασούσα "από την άλλη" όπως μου συνιστούσαν!Το γέλιο ήταν όταν έπρεπε να γίνει ταυτόχρονη εξαγωγή ΚΑΙ από την αλλή...!!Εκεί πια γινόταν μάχη!!Σαράγεβο η στοματική κοιλότητα λέμε!!
Ευτυχώς κάποια στιγμή τα δόντια έπαψαν να ανανεώνονται και τουλάχιστον καταλάγιασε η αναφυλαξία μου..Καταλάγιασε είπα..Δεν εξαλείφθηκε..Και αυτό το καταλαβαίνω όταν η συζήτηση πάει προς την καρέκλα του οδοντιάτρου,έστω κι όταν πρόκειται να καθίσει άλλος κι όχι εγώ!!
Θα μπορούσα να γράφω τόσα κωμικοτραγικά περιστατικά,που συνέβησαν είτε σε μένα είτε σε άλλους,αλλά δε θα το κάνω από σεβασμό στο συνάνθρωπο Νίκο,που νομίζω αυτή την ώρα βρίσκεται στη "μαρτυρική" καρέκλα.Από σεβασμό στον πόνο που θα έχει το βράδυ όταν θα προσπαθεί να φάει τις πίτες του και θα δυσκολεύεται,ενώ οι υπόλοιποι θα "γουρουνιάζουμε"βλέποντας την Ισπανία.Καθώς επίσης και επειδή κάνω συνειρμούς και γελάω όταν ίσως μια μικρή κοπελίτσα μου θυμίζει πως δεν είμαι μόνο εγώ που "απειθαρχούσα" με τα μασελάκια,όταν αυτά με ενοχλούσαν!!
Φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος που αποφεύγει τα πολλά πολλά με τα οδοντιατρεία!!Λίγα και καλά που λέει...Γιατί-για να το παίξουμε και ηθικοπλαστικόν ιστολόγιο(ν)-η στοματική υγιεινή πρέπει να αποτελεί σημαντική προτεραιότητα άσχετα με τα όποια "δεινά"μπορεί να προκαλεί,παροδικά ή μη."Είναι για το καλό μας"!!!!!!!!!!!!!!!!



Τέτοια λέγανε και στον πιτσιρικά και ιδού τα αποτελέσματα...
Κι όπως λέει και ο άλλος(@greygaian):"Ραντεβού στον πρεζοδοντίατρο"!!!!!!!
Ακόμα πονάει το δοντάκι σας?!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου